از مشارکت در رزمایش کمک مومنانه تا تولید ۱۰ هزار ماسک توسط بچه مسجدی ها 

از مشارکت در رزمایش کمک مومنانه تا تولید ۱۰ هزار ماسک توسط بچه مسجدی ها 

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
فاطمه برخان گفت: قرار است به منظور مشارکت در رزمایش همدلی و کمک مومنانه، با همکاری پایگاه بسیج و با استفاده از ظرفیت خیرین به نیازمندان محله کمک کنیم بنابراین در اولین اقدام افراد نیازمند و خیرین را شناسایی کردیم.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: قرار است به منظور مشارکت در رزمایش همدلی و کمک مومنانه، با همکاری پایگاه بسیج و با استفاده از ظرفیت خیرین به نیازمندان محله کمک کنیم بنابراین در اولین اقدام افراد نیازمند و خیرین را شناسایی کردیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: البته برای شروع کار با بچه های کانون دست به کار شده و در حال تهیه سبدهای غذایی برای نیازمندان هستیم.

 

وی یادآور شد: در پی سیل اخیر نیز با مشارکت اعضای کانون و پایگاه بسیج تعداد ۳۰ عدد پتو، ۴۰۰ پرس غذای گرم و تعدادی اسباب بازی برای کودکان به منطقه سیل زده زهکلوت ارسال کرد تا در بین خانوارهای سیل زده توزیع شوند.

 

برخان با اشاره به سایر برنامه های کانون، بیان کرد: از آنجایی که در شرایط فعلی امکان برگزاری مجالس و محافل قرآنی نیست بنابراین کانون فرهنگی هنری فاطمیه در نظر دارد در ماه رمضان با راه اندازی گروه قرآنی مجازی، طرح خانه های نورانی را اجرا کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه در خصوص نحوه اجرای این طرح، ابراز کرد: در این گروه روزانه یک جز قرآن کریم، حدیثی از ائمه اطهار علیهم السلام و همچنین دعای ماه رمضان توسط اعضا به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج)، سلامتی و شفای بیماران و رفع بیماری کرونا تلاوت می شود.

وی ادامه داد: سعی داریم هر عصر دعای مناجات امیرالمؤمنین علی علیه السلام را از بلند گوها پخش کنیم.


برخان اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا با راه اندازی کارگاه تولید ماسک، تاکنون بیش از ۱۰ هزار ماسک تولید کرده و پس از استریل به صورت رایگان در بین کادر درمان بیمارستان، گروه جهادی، جانبازان شیمیای و مردم نیازمند توزیع کردیم.
 

پایان پیام/ 586